Buhalterinės paslaugos Šiauliuose

Saugios buhalterinės paslaugos Šiauliuose yra įmonės konfortas jūsų finansams.

Dažnai jau veikiančioms įmonėms atsiranda poreikis perduoti vykdyti savo apskaitą specializuotoms kompanijoms, atliekančioms buhalterio paslaugas. Buhalterinės paslaugos Šiauliuose, teikiamos nuotoliniu būdu, tikrai praktiškai įgyvendinamas dalykas, tačiau rekomenduojame prieš tai pasikonsultuoti.

Jeigu verslininkas galvoja pasinaudoti tokiomis paslaugomis, neretai gali kilti daug klausimų. Pabandykime išanalizuoti šią situaciją atsakydami į keletą klausimų:

1. Kaip veikiantis įmonės apskaitos skyrius ar buhalteris reaguoja į tokius pokyčius? Ar įmanoma, kad informacija bus paslėpta ar ištrinta?

Jūs galite sukurti duomenų bazės kopiją ir atlikti vidaus auditą be apskaitos skyriaus žinios.

2. Perduodami buhalterinę apskaitą specializuotai kompanijai, vykdančiai buhalterio paslaugas, ar turime pasidalyti su išorine įmone esančia komercine paslaptimi? Kaip šiuo atveju pasielgti?

Pradėdami bendradarbiauti mes pasirašome su klientu konfidencialumo sutartį dėl informacijos neatskleidimo ir neplatinimo.

3. Kas atsakingas už išorinės įmonės apskaitos įrašų tvarkymą dėl galimų apskaitos klaidų?

Už apskaitos klaidas, kurias nustatė mokesčių administratoriai, yra atsakinga mūsų įmonė. Ši sąlyga yra numatyta sutartyje, sudarytoje bendradarbiavimo pradžioje. Be to, mūsų įmonės atsakomybė yra apdrausta pagal draudimo įmoką.

4. Ar galime kontroliuoti trečiosios šalies apskaitos darbą?

Iš esmės kartu su klientu mes dirbame vienoje programoje. Kliento darbuotojai turi prieigą prie programos ir atlieka darbus savo svetainėse, mūsų darbuotojai atlieka savo darbą. Darbas atliekamas kasdien. Klientas bet kuriuo metu gali matyti bet kokią jam reikalingą informaciją.

5. Jei dėl kokios nors priežasties mes nutraukiame apskaitos paslaugų sutartį, kaip vyksta bylų perdavimas?

Pagal susitarimą su klientu mes pasirenkame bylų perdavimo datą: dažniausiai tai yra paskutinė mėnesio diena. Mes atliekame visus darbus ir perduodame savo duomenų bazės ir Kliento dokumentų kopiją į inventorių, kurį mes laikome savo biure. Todėl esant reikalui mes pristatome dokumentus ir supažindiname priimančios apskaitos kompanijos specialistą su medžiaga.

NORITE SUŽINOTI KAINĄ?

IĮ „Ava Lt“ specialistų atliekamas darbo užmokesčio apskaičiavimas skiriant ypatingą dėmesį duomenų apsaugai ir konfidencialumo taisyklių laikymuisi.

Aurelija Račkauskienė
Telefonas: +370 676 37703 El. paštas: aurelija@avabuhalteris.lt

Aurelija Račkauskienė

Direktorė
Andrius Račkauskas
Telefonas: +370 686 20032 El. paštas: info@avabuhalteris.lt

Andrius Račkauskas

Buhalteris, profesionalas
Simona Kukarskytė
Telefonas: +370 650 56087 El. paštas: simonaavalt@gmail.com

Simona Kukarskytė

Apskaitininkė

Jeigu į šiuos klausimus buvo atsakyta, vertėtų įvertinti kitą dalyką.

Daugumoje įmonių buhalterinę apskaitą tvarko tik jų darbuotojai. Tai pateisinama tuo, kad personalo buhalteris sugeba suprasti įmonės veiklą ir pasirinkti optimalią mokesčių strategiją.

Iš dalies tai tiesa, bet paanalizuokime galimus „minusus“ išlaikant įmonės buhalterio darbo vietą:

Papildomos išlaidos.

Būtina įrengti darbo vietą: įsigyti biuro baldus, įrangą ir programą, kuri bus naudojama rengiant ir teikiant ataskaitų formas.

Žmogiškasis veiksnys.

Ataskaitų teikimas netoleruoja klaidų, atsirandančių dėl darbuotojo galimų rūpesčių šeimoje ar jo nedarbingumo, atsirandančio dėl sveikatos problemų. Visi šie veiksniai gali turėti įtakos darbo kokybei. Taip pat apskaitos vykdymo trūkumai ar klaidos gali lemti baudas iš VMI už neteisingą darbo užmokesčio apskaičiavimą darbuotojams ir panašiai. Natūralu, kad darbuotojas visada gali kreiptis dėl nedarbingumo arba tėvystės atostogų, kai tvarkoma atskaitomybė mokesčių inspekcijai. Tokiu atveju reikia greitai surasti specialistą, neturint garantijos, kad jis, būdamas tik pavaduojančiu darbuotoju, atliks šį darbą atsakingai, tinkamai.

Mažas mobilumas.

Įstatymų pakeitimai, susiję su apskaita ir mokesčių mokėjimu, yra pakankamai dažni, todėl, norint būti kompetentingais, būtina stebėti naujoves.

Baigiant norisi pridurti. Jeigu yra poreikis, įmonėje vyr. buhalterio paslaugas gali atlikti ir IĮ „Ava Lt“ specialistas. Šiuo atžvilgiu mums neiškyla problemų dirbant su buhalteriais, pageidaujančiais likti dirbti įmonėje.

Dėl skubios konsultacijos skambinkite mums telefonu +370 676 377033